вторник, 26 июня 2018 г.

Намагання визначити статус шкільного бібліотекаря або «в списках не існують».


Не новина, що за 27 років незалежності України статус шкільного бібліотекаря ні в освіті , ні в культурі не визначено. Шкільні бібліотекарі-фахівці на своїй власній шкурі відчувають, як ця невизначеність перетворює фахівця у меншовартісного працівника.
Почала своє дослідження з початку: законодавчо – нормативна база.
У бюджеті 2018 року згадують дві категорії працівників освіти: вчителі і техпрацівники.
Категорія адміністративно – обслуговуючого персоналу, до якого входять бібліотекарі відсутня: «в списках не існують»…
А звідси і проблеми. На рівні міністерства освіти нас треба кудись «приліпити», найліпше, як виявилось – до техпрацівників. Виникає питання- «На якій підставі?». Невідповідність у законодавстві призвела до того, що маємо…
Звернулася на урядову гарячу лінію, сподіваючись, що цю проблему має вирішити уряд. Останні мої листи(від 09.01.2018 та 30.01.2018) були перенаправлені до Інституту модернізації змісту освіти», де перший заступник директора Ю.І. Завалевський дав відповідь про розробку Положення про бібліотеку ЗНЗ, яке проходить процедуру погодження. Але про це Положення ми чуємо вже давно. Крім цього, Положення існує для організації роботи  безпосередньо у закладі, тобто знову ж таки змін щодо статусу шкільного бібліотекаря не варто очікувати.
Звертаюся до колег усієї України – підняти питання свого правоіснування у державі всім разом!
Ознайомся: листи на гарячу урядову лінію!(сайт Урядового Контактного Центру).


5 комментариев:

  1. Сумно. Бажаю успіхів у боротьбі!

    ОтветитьУдалить
  2. Визначальними чинниками розвитку в першокласників позитивних мотивів до читання на уроках роботи з дитячою книжкою є цікаві форми їх організації і проведення, а також добір відповідного змісту навчального матеріалу, який забезпечить його новизну, емоціогенність, розвиток читацьких інтересів. Дуже важливо на кожному занятті щоразу працювати з невеликою за обсягом новою ілюстрованою книжкою, у якій дитині буде легко орієнтуватися, а сам процес ознайомлення з нею викличе позитивні емоції, зацікавлення, радість спілкування.
    Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році
    https://www.schoollife.org.ua/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-vykladannya-v-pochatkovij-shkoli-u-2018-2019-navchalnomu-rotsi/
    Цікаво: А практично, як це зробити з нашими фондами?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за інформацію!У 2017 році у закладі пройшло засідання обласно творчої групи вчителів молодших класів саме з цього питання.Я рекламувала свій методичний посібник.Перегляньте публікацію-головна сторінка-2017 рік,21 жовтня "Обмін досвідом". Якщо буде бажання, можна розглянути це питання на РМО.

      Удалить